10dagar kvar.

Idag har det inte hänt nått tiiep,

iaf så var vi på nån dansgrej på haraldsbo med gruv asså det var så jävla wiiierd dans att jag satt och grinade av skratt och fick lov att trycka in en jävla vante i munnen för jag kunde inte hålla mig, asså fiifaaeen att dom vågar visa upp nån sån där jävla dans XD

iaf vi slutade när vi var där så jag och clara gick till lidl och köpte choklad, dvs min och jennies gamla tradition hahha minnen för fan!, sen när vi var på lidl kom pappa och hämta oss och skjussa hem clara osv.

När jag kom hem så beställde jag saker till löshåret så inom 3dagars ska det komma och då ska vi sätta i mitt löshår, JIPPIIIEE!!! :)

Och julia berätta att om 4veckor kommer mina tofflor jag har beställt, okej det är ganska lång tid men kommer gör dom iaf ;)

jaa,nu ska jag väl ta och göra nått kul kommer ett inlägg senare och funderar på att och  lägga in mina mobilbilder på datorn så det kanske kommer bilder senare men det beror på om jag orkar, jag är lite lat av mig menmen :)

haree ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0