9dagar kvar.

Nu skojjar jag verkligen inte det är faaen vinter nu,

det är lixom 9dagar kvar tills julfton och nu har snön kommit, och det har vi firat med snöbollskrig, hahha det var riktigt jävla kul, eller inte så jätte eftersom att snöbollskriget bör jade med att jävla Oskar Blondin kastade snö innanför min tröja, och det var ju inte varmt kan man säga det var freeaaky ice coold men sen tiiep snömula jag han och massa mer men det var jävligt kul iaf, även fast vi kom försent till idrotten hmm, jag & evve :P

sen tiiep nu på slutet av dagen så sprang jag & evve runt med innebandy klubbor i korridoren och hade allmänt jävla kul hahha :)


men nu ska jag dra för jag ska till city gross med mamma sen när jag kommer hem ska jag fortsätta att lägga ut bilder på hundarna som jag inte blev klar med igår haha :)

haaaree alla små snöömonsteeerrrrrrbaarrrnn!! :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0