min lediga stund.

snart ska jag gå och ta min lilla lediga stund som innebär att jag bara sitter ner och chillar, jag brukar sätta mig ner och läsa lite och bara koppla av, jag tycker att det är en väldigt smart grej att bara sätta sig och ta en ledig stund och bara skita i omgivningen man känner sig genast mer avslappnande, men vem tycker det lixom inte är mysigt att sätta sig ner i ett tyst mörkt rum med några ljus tända inlindad i en filt och läsa eller lyssna på musik eller vad som helst. Bara stunden är ens egen.

Iaf så idag ska min lediga stund utgå från en kopp te en filt och bok, fast jag ska försöka att smita mig in på nåns annans rum eftersom att jag håller på att städa på mitt och det är fortfarande stökigt eftersom att jag har tagit en paus tills imån efter skolan för jag klarar inte av att städa allt på en gång det blir för mycket för mig!. 

Så jaa vi får väl höras senare!.

Idag blev det inga bilder som sagt men så är det ju alltid när jag säger att jag ska lägga in bilder menmen what can i do about it? jo, jag har ett svar på det; att lägga in bilderna eftersom jag sagt att jag ska göra det!, men jag orkar verkligen inte göra det är för lat helt enkelt!

Juste nu kom jag på varför jag skulle skriva det här inlägget,haha glömde av mig helt och börja snacka om helt andra saker, i alla fall så var det så att jag hade tänkt att lägga ut bilder på våra hundar och deras valpar, just enjoy it ! :)


Doris (sunset beauty) ;



                       

                               

Douglas;



                  

                  

     

Elsie;



       

Tyra;



                    

 
nu måste jag gå ocg lägga mig för jag måste spara min krafter tills på onsdag och fredag som sagt:)


gonatt ! :) <3

Kommentarer
Postat av: emilia

ALLTSÅ, ååååh Elsie min gulliiiipluttt ;**

sv; haha, jaa jag längtar as mycket :)

2009-12-15 @ 15:58:30
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/
Postat av: emilia

sv; haha, ja :D men ska vi va på måndag? :))<33

2009-12-15 @ 16:24:26
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0