00;00

klockan är exakt 00;00 ,,

iaf Mariette åkte ut ur idol det är ganska synd eftersom hon är väldigt bra!,

iaf så vart det inget löshår idag för mamma skulle till sin "kompis" Carina och dom har nyss vart i Indien och då hade hennes dotter Sandra alltså min kompis köpt en AAAAASSSS SNYYYYYYYGGGG tröja iåt mig där och jag blev helt kör i den tröjaan så imon kmr det bilder på den på bloggen! :P

sitter och lyssnar på min lugna spotify playlist vill bara tipsa er om en bra låt;

send me on my way - gemini

det är nog många av er som känner till den låten men den är så myzziiig att lyssna på när man ska tiiep "varva" ner för den är så lugn <3

nu ska jag nog lägga mig och läsa:P

gonatt på alla <3

kyssen&kramen :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0