dagen.

28november lördag,,

idag vaknade jag sen tiiep drog jag,mamma,lydia & pappa ner på stan och käka kinamat, jag tog tiiep nån "3rätter" som det var tiiep friterade räkor,bambu och biff & kyckling i jordnötssås sen tiiep ingick det efterätt så då blev det tiiep friterad banan med glass & sirap! MUMS! gissa vem som var proppmätt efter det? :)

sen gick vi lite på stan efter det, sen drog vi hem och då satt vi oss och kolla på en film som heter "Avator" det är Leonardo DiCaprio som är huvudrollen jag tipsar er att kolla på den, den är faktist väldigt bra ! :) ,, förut tyckte jag att leo var as ful men efter den filmen vart man lite sugen på han :P

sen tiiep hade jag tråkigt så då sminkade jag Lydde i värsta monstersminkningen tiiep med massa färger och sånt , men det blev inga bilder :S

iaf nu så sitter jag och lyssnar på musik :P

och läste nyss om att min babe van mpg nordic!!! :love:


ulrik <3


ulrik<3


ulrik <3


ulrik<3


asså han är ju tiiep as snygg *DROOOWWL* på han :love:

okeei alla söta nu ska jag tiiep göre lite annat syns imon <3

kyssen&kramen  :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0