dagen.

9november måndag;

så jävlaa glad såg att vi hade "viva pinata" på x-box 360 så spelade tills tiiep 23;00 sen efter det gick jag och la mig och gissa vilken tid jag somnadee? ...... 06;00 det var  av en speciel anledning som jag dels inte tänker ta upp här på bloggen!:)

10november tisdag;

idag vaknade man 08;00 hade sovit lite fööör längee,eftersom att jag cyklar 08;00 så det blev av att åka bil med min käre mor.. iaf så första lektionen var matte och dåe tiiep satt jag och dog.. på so'n hade jag och emilia as kul, vi tiiep satt ute i "sjumillaskogen" korridoren sen kom tiiep ekée och jag dooog verkligen av skratt! när jag skulle hem så tiiep gick jag,emilia,robin,evve,clara&maiia,, det snöade när vi gick hem och då blev vi glaada.. okii nu kmr det roligaste av allt så fort jag kom in så skrev jag "helvete vad det snöar,det snöar som faaaeen!!!!!!" sen när jag kom in i köket satt pappa och hans kollega där och elin och vera jag ba shiieet hon ba "tja cornelia händer?" jag ba "det är bra",, tiiep skämdes as mkt :P satt nyss och kolla på "that 70s show" det är as bra snart ska jag ner och köra pinata (((:

MEEEEEGIIILLA! <3


P&K

/CcOONniIIgGiiIIrrLlrL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0