dålig update igen ..

18november,, onsdag!

idag är det min speciella kärleksdag  idag (läste det tiiep i en glamour tidning) och självklart såå kom snyggingeen till skoolan.. <3<3

iaf har inte kunnat skriva för att igår var jag me emilia och cajsa sen tiiep slutade elen funka så tiiep vi va utan el tiiep hela natten.......SKAAAM!!

idag har jag tiiep inte gjort nånting det var ganska tråkigt i skolan elr inte ganska MYCKET! det enda som var kul när man skulle spela rollspel orkar inte förklara men endå :P sen tiiep kom farfeen och hämta mig iskolan sen tiiep när jag kom hem åt jag bullar MUMMA,, nu tiiep sitter jag och lyssnar på musik,, ska egentligen städa mitt rum men asså jag orkar faaen inte så min mor kommer DÖDAA mig :P

och jag känner mig så jävla dålig  för jag tiiep inte har lagt ut dagens kläder på as länge och så har jag tiiep inte lagt ut nå bilder som jag har sagt minst 100ggr att jag ska göra :/ men jag ska faaen få styr på skiiten och fixa till lite:P

 

P&K

/COnNiIIgGiIIririrLll


Kommentarer
Postat av: cleo

tjena conne, har precis läst din blogg, det var kul.. esmeralda slickade nyss rent i mina öron, så jag ska väl ta och slicka rent hennes öron nu.. vi ses! VOFF

2009-11-18 @ 16:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0