godnatt.

hejjj alla söttaar:P

sry att det inte blivit nått inlägg under hela dagen men har inte haft tid elr tid&tid ttiep inte orkat om jag ska vara ärlig :P

iaf idag i skolan var det tråkigt som vanligt men fick se min babe ovanligt mkt och sp fick jag ju självklart träffa myzzigaste emiliaa :P

när jag kom hem från skolan var det lek med amanda som gällde, pusspåallakäraasystrar:P

sen tiiep har jag kollt på riverside i tiiep 4timmar med vera, pusspåallakäraasystrar:P

nu ska jga snart sova elr rättare sagt ska tiiep gå och göra i ordning mig sen ska jag väll legga mig och läsa elr nått sånt:P

jajustee, kom ju på det där med bilden jag snackade så mkt om dom förra inläggen.. det var så att emilia hade lagt ett stort IRONII på hela saken bilden var ju förståss inte så HIMLA SNYGG elr rättare sagt den var inte ett DUGG snygg !´;O men puss på emilia för att hon har humor :P <3

ajja imon händer det nog en rolig sak men det får ni veta sen vad det är :P

kyssen&kramen :love:


Kommentarer
Postat av: emilia

omg, så het den där bilden ÄR! ;) hahahahha jag dör x)) fast ne... hahahahaha...

2009-11-24 @ 15:14:43
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0