godnatt..

nu alla sööta ska nog jag försöka sovaa, även fast jag är trött till 0%, så jag undrar hur det ska gå :P

imon äree skoola drygt som faaen ska upp tiiep 07;15 och duscha kmr tiiep dö elr somna om :P

sen när jag kmr hem från skolan ska jag nog tiiep hjälpa mamma lite heem för då tjännar man ju en hel del pengaar ! *DREEEGGGEEELL*

sen ska jag faaen försökaa få tag på min kärastee jenniee som jag vill leka med osv!, ska väll försöka på ett sms elr nått men vet inte om hon har pengar på telefonen (kommentera gärna & berätta om du har deet käraa jennie),, iaf så ska jag få tag på henne :P

justte jaa, kanske ska berätta lite om vad som har hänt idag;

ABSOLUUUT INGEEENTIING  !  intressant vaa? :P
har tiiep varii dataa för mig helaa dan :P

men nu får ni faaen haree alla söötiigaanöttiigaa jävllarr:P

kyssen&kramen :love:


Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Hejjjj :)

Min mobil har dampat loss så jag har ingen mobil just nu!! ;O



Och jag har kollat den där gräjen som vi ska gå på och jag fattar verkligen inte hur man bokar xDD

Så när du ser det här kan du ju ringa på hem telen :))

Pussenochkramen

//jennie

2009-11-23 @ 08:51:24
URL: http://jenniieaarcari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0