inte okei"

chachaa snyggingaar !;P

iaf klockan är 01;41,, jaa, jag&emilia hade ju tänkt kolla på film & så tiiep vidion dampa lite så vi kolla på dvd i stället först såg vi 10min på tiiep en film som heter "annie" men jag tkr den är as tråkig för jag har sett den tiiep 100000000000000000ggr,iaf sen så tiiep kolla vi på "rent" men det märktes att tiiep emilia inte tkt den var kul för hon tiiep satt och smsaa och tiiiep satt säg vid datorn, så resultatet av det blev av att kolla på den filmen i typ 50 min :P ,, nu så ligger tiiep emilia & nästan sover & tiiep tjatar(stavning iaf på när jag ska bli trött & när jag hade tänkt att sova!,,& då är det så att mina svar på det är att jag inte direkt planerar in en tid där jag ska somna & desutom är jah inte ens trött?? jag skulle faaen kunna ut och ta en joggingrunda nu men vafaaaaen klockan är ju  lixom tiiep 02;00 !;O

och nu kmr det som rubriken syftar på  "inte okei "
Rabih miin sötaste snyggaste bästaste åkte ut från idol nu i fredags & det är faen inte okei, en sak är okei det är att erik fortfarande är kvar men det kmr kännas tomt utan rabihs söta leendee ;(


gårdagens klädsel ;
collegetröja; lila&svart märke;siants&mortal
t-shirt; en vit med tiiep "färgstänk"
byxor; mjukisar
skor; svarta björnborg som blev snodda !;I & blåa dc


dagens klädsel;
t-shirt; svart med röd döskalle märke; fishbone
byxor; vita med text över hela benen märke; wesc
skor; svart&vita addidas
.......

Imoon kan jah lova att det kmr en bild på "dagens klädsel" ! ,, har inte orkat hållit på med bilder och skiit nu !;P
Imon kmr det bli en myyz dag´! ,, Först så ska Lydde tävla ( hon tävlar i gymnos ) iaf så kmr det väl lite bilder från det, sen ska vi hem & äta hos farmor&farfar myyzmyyz på deee :P


japp kmr väl fler inlägg sen :P


P&K

/cCCoOoNnIiIgGgIiiIRRrrlLlL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0