shulululu

lördag 7 november

självklart saknar man ju fortfarande sina älskadee småå skoor ;,((

iaf så idag ska myyzigaztee emilia sova häär för hennes föräldrar ska på nä "safari dinner"!
vi ska no dra ut och sen kolla på massa filmer emilia inte sett som hon bordee ha sett så kmr få en bääääääst kväll !,, bästare än din iaf :P
nu sitter jag och lyssnar på massa skööön musiik och har nyss käkat frulle!
snart ska jag gå och duscha men orkar inte göra det nuu ! ((:

iaf ska berätta lite var vi gjorde på gården igår för det gjorde jag inte igår för att jag var surii !:P

iaf så kom vi dit vid tiiep 7?? och träffa världens bästaste killar joseph och oskar! vi haade tiiep kuul iaf så sen tiiep drog jag,joseph,oskar och charlie ut för emiilia ville inte följa med så hon var inne med thilda ist! jag ,joseph och  charliiee hade as kul:P sen tiiep senare tiiep vid 23;00?? kom alla nirona och då bleevree fest stod tiiep och kolla på coz-bilder med snyyggggjesper och tiiep skratta åt fuula fjortisaaar! sen tiiep satt vi med chrille vi datorn och det var ju treeevliigt?? :P


hahha det är en jävla tön på bdb som har kommenterat min bild när jag skrivit att mina skor har bliit snodda ;
han;hahahahahahhahaaahXD
jag;skaffa dig ett liv
han;har redan ett jag brukar sno skor
jag;jamen det var ju intressant, vill du att jag ska anteckna?
han;gör så [: och så kan du skriva att om man lämnnar sina skor på en allmän plats så e man så pass dum att man får skylla sig själv [:
jag;ällmän plats??,, jag var på gården och man får inte har skor inomhus där!
(sen tiiep svarar han inte )
min bror nachååå; men din bög jävel håll din käft innan nått dåligt händer/ anton storebror!

hahahah asg på det verkligen! xD
asså att det finns sånna töntar nu förtiden asså han är lixom 93;aa??? ;P

iaf längtar tills emilia kommer :P 

snart kmr däremot mormor och ska fira amanda och anton´(amnada fyllde 20 i måndags!) 
och vi ska tiiep fiika !:P 

ajja kmr säkert ett inlägg snart igen ;P 

P&K 

/CooOnNnIiGiIrRrLlL 


Kommentarer
Postat av: emilia

Det var aaaaaaaskul igår ! :D måste göras om föfan! :D

cp fitta på den som snatta dina skor. ska slå han&hon.

chrille är föööör söt & fyfan vad jesper är kul xD



" fan den där fjortisen går ju inte ens att se på!"

hjahahaha garv xD

2009-11-07 @ 12:05:51
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0