23-24/okt

Fredag&Lördag!

Igår (fredag) var jag i skolan som vanligt, efter skolan drog jag hem och städade lite inne på mitt rum. Och så hjälpte jag mamma för hon tog hål i öronen på Claras lillasyster Ester så jag hjälpte henne lite me det.  Sen kom Marcus och vi tiiep kolla på ensam hemma sen tiiep käka vi pizza båda käka calzone! intresse smurfarna hoppar,, sen kolla vi på tiiep idol me mamma,pappa,elin,erik,julia,johan,vera.

idag (lördag) var jag på kupan dvs. kupolen med elin och julia och så köpte jag en tröjja och sen tiiep käka vi donken osv. Kmr kanske bilder på tröjan sen men mobilkameran är så dålig och amanda har sin system kamera hemma så tiiep kan inte ta med den nu! (; nu ska vi käka pizza IGEEEEN! känner mei inte så himla nyttig men skit it... Sen ska jag sätta mei och fundera på vad jag önskar mei i julklapp kul va?? ((((;

hoppas alla får en trevlig kväll !<3

p&k

//coNniiigiIrl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0