25-26-27/okt

25okt
Jag och cajsa drog te Mackiii tiiep vid 23,00 och var där till tiiep 02,00 vi hade as kul!
"i´m singing in the raiin" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (((((((((((;
iaf sen efter det drog vi hem till mei och tänkte att vi skulle spela sims3 så vi drog tiiep ner i källaren och såe installera vi det (eftersom att våraann dator är ominstllerad såe hae vi inga spel). sen när vi hade settat i tiiep 10 min och´väntat på att det skulle installeras så tiiep skulle vi starta spelet och dåe bara spelet kan tyvärr inte spelas blablabla! dåe dampa vi och gick upp på mitt rum kolla på tv och sov! (;

26okt
Igår var jag och cajsa tiiep hemma hela dagen sen tiiep drog jag hem (eftersom vi var hemma hos cajsa) iaf så tiiep städade jag och gjoirde mei i ordning för att Elin,Erik,Johan,Amanda skulle komma så julia hade tuiiep gjort lasagne och cupcakes dom var as goooooooda! mjummiiii! iaf sen tiiep kolla vi på massa konserter på tvn och cajsa kom och vi hade as kul tiiep ute på våran altan! xD sen tiiep så drog vi ner i källarn när klockan var tiiep 00,30 och kolla på jackass med vera och elin ( vi har den filmen) sen tiiep när klockan var 02,00 drog vi öpp och somna men jag somna tiiep vid 03,00 för jag var inge rött så jag låg tiiep och smsaa med marcus ohc feff! (; 

27okt
är med cajsa idag igen! JIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPIEEE JAG SKULLE VILJA FIRA EN LITEN SAK ELR LITEN STOOOR RÄTTARE SAGT CAJSA HAR HÅLLT RÄÄTT PÅ SIN MOBIL I 1MÅNADDDD! (; (KOMMENTERA GRATTIS ) (;
iaf så tiiep ska vi ner på stan sen och jag ska köpa yttligare ett par skor! (; <3 ajja det kmr fler inlägg idah ! men nu ska vi dra för vi ska ut och fota lite! (; <3 bilderna kmr i senare inlägg!

p&k!


/coonnniiIgirL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0