BLÄÄÄ, ONTIHALSEN!

Ska berätta en liten mysig sak som hände igår kväll!
Min syrra Amanda drog hem efter jobbet igår som vanligt lixom.
Men iaf så tiiep var jag inne på msn vid tiiep 23;00 och då var hon oxå inne så
börja vi tiiep chatta och då skrev jag till henne att jag ville att hon skulle sova häer!
och då sa hon att hon funderade på att komma hit!,jag baa KOOOOOOOM! och ja, hon
kom hit så vit tiiep satt och kolla in massa bloggar och sånt det var mysiigt!<3

Okeei nu kmr det som mer syftar på rubríken!
Iaf vaknade idag tiiep har lite ont i halsen, gick upp och Vera hade självklart massa kompisar
häer elin S,erik W,erik S, ida aka. Dickhouse hagelin. dom satt nere i källaren och kolla på film
så jag tog en riskaka och drog när och kolla med dom! vi kolla på american pie "beta house" den
faktist väldigt rolig!, Sen tiiep kom mormor och kusin för tiiep 30min sen såe vi tiiep käka glass!
chokladglass, och jag kände att det var rätt skönt eftersom att jag hade ont i halsen! (;

Nu tkr jag att bästaste Marcus kan svara på miina sms elr att han ska logga in på msn !
för att vi sa att vi skulle vara idag ! så det vore ju kul! (; <3

kmr säkert ett senare inlägg oxå!

p&k

/connniiiIgIIRL !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0