duktig tjej!

känner mei ganska duktig det här är lixom mitt 5;te inlägg för dagen[yy*

iaf kom nyss ut ur duschen blåst håret och platade håret men kei nån otur idag måste man ju ha så självklart brände jag mei på plattången aaaj om man säger såå! (:

ska väl snart gå och sova om jag nu inte hittar på nått annat roligt så det blir av att sitta uppe hela natten men kom nyss på att hela min soffa inne på mitt rum är helfull av kläder för jag är sån att om det är stökigt i min gaderoob får rentvätten hitta ett annat ställe att ligge på som antingen blir min soffa eller soffbordet! så om jag ska vara ärlig så ligger världens jävla hög på min soffa och lite på bordet så jag måste typ ställe mig och vika allt tväätt på min soffa och bordet och städa lite i garderoben! (: ska göra en lite uppgradering i min garderob tiiep ta undan kläder som jag längre inte andvänder och skiiet! menmen nu ska ni inte få höra mer på mitt jävla klagandee och vad jag kan lova är att intresse smurfarnas antecknings block är fullt för dagen och vems fel är inte dee? mitt skl! ;O

akejj p&k på allla som läser min blogg älskar eer! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0