Gårdagen!

Gårdagen (10oktober)

igår var jag hemma hos min syrra och städade för hon skulla ha personalfest och så duschade jag däer (intressesmurfarna antecknar) sen typ tog jag bussen hemdärifrån som skulle gå 17;55 men gick 18;10-.-
Och då hade typ marcus och emilia stått ute och väntat på mig i en typ en timme och frysiit! sen typ kolla vi på film typ början på hiphip hora men vi bytte ganska snabbt för den var tråkig som faaen! så kolla vi på bruce den allsmäktige! sen skulle typ marcus dra vid typ 22;00 så vi gick typ ut och mötte jonna sosso och elin o som typ hade klätt ut siig det var kul sen typ vid 22;30 kom hans mamma och hämtade han!(:

P&K PÅ DAGEN! <3
TEam boollar! ((: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0