sry

onsdag 7okt

sry alla för att jag inte har varit inne på så länge men har typ haft mkt me skolan & vänner//:

Idag i skolan hände dee inte så mkt hade typ svenska redovisning jag typ prata om min mobil (improveserad för hade inte orkat bry mei och skiit menmen.

iaf typ efter skolan drog jag och emilia typ till stan hon köpte typ en skit snygg mössa och ett skitsnyggt linne sen typ efter stan drog vi till curb oxh tog en titt självklart blir man ju kär varje gån gman går in där(:

sen drog vi till konsum och köpte ett paket me brago kex me choklad och typ käka hela dee vi tkte det var typ askul för det är mitt och emilias liv! (:

akeei det här var inte så jätte intressant men tänkte eftersom att jag inte vart inne på länge blev jag tvungen att skriva om den "RIKTIGT" intressanta dagen !

p&k på alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0