Kläder!

Var på ikea i söndags med mamma,pappa,julia och elin först gick

på ikea sen typ drog jag och pappa till hobbex som ligger inne

i valbo köpcentrum ( exakt bredvid ikea ) för pappa hade beställt

10gitarrer eftersom han är lärare på en skola och massa... Och

så kolla vi på en svart gitarr till mig för jag vill verkligen ha en

men sen sa pappa att vi kunde kolla på instrumentverkstan

efter en bättre så typ nu i veckan kmr jag få en svart gitarr :))

Iaf sen typ kolla vi i massa klädaffärer och jag köpte en typ

"vindjacka" och en collegetröja! :)



Första bilden på jackan!



Andra bilden på jackan!

Första bilden på collegetröjan!

Andra bilden på collegetröjan!

En bild på trycket på collegetröjan!

 

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0