påsklov&mysdag.

Sjukt kul dag igår... :)
Kom hem från skolan igår och så drog jag och mamma till ica maxi och köpte godis åt mig, typ as billigt..
sen skjutsade hon upp mig på dansen.. Vi blev klara med jazz dansen det var fett chill, vi gjorde placeringar oxå jag får stå längst fram på föreställningen, typ sjukt stolt (A) 
sen drog vi på streeten, verkligen inte min dag där om man säger så.. :D 
Efter danserna drog vi hem till Clara och så typ käkade och Viktor och sokko var där oxå, dom är sjukt kul :D 
Sen kom alla tjejerna som skulle sova där, Maja,Evve,Annie,Thilda och Emilia vi kollade på She´s the,älska filmen :D
Vi somnade vid typ 03;00 sen drog vi till skolan idag och det var ju chilldagen, vi har inte gjort nått speciellt förutom att käkat godis,kollat på seven och på fotbollen, jag och ida hade as kul ;D
sen typ busade vi med evve det var sjukt kul. :D
När jag kom hem så kom Roger och Svante och hälsade på det var sjukt kul :D 
Nu sitter jag och gör ingenting ska nog ner i källaren och spela lite piano som jag missade idag :D 

Kommentarer
Postat av: evve =D

sjukt fin blogg conne!

hahah kul det var med mysdag,

emilia och jag dampa inte alls när vi försökte sova....

hahha älskar dig conne <3

2010-04-19 @ 22:22:10
URL: http://evvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0