..

Hacon Bacon på er alla! :)
tänkte att jag äntligen kunde uppdatera den här bloggen nån gång under sommarn! :)
Iaf nu sitter jag och käkar frulle och lyssnar på musik!
jag kan ju berätta att jag har vart på skara sommarland,västerås och eskilstuna... det var kul! :D
och kom hem från stockholm i förrigår ;)
vi var på grönan och då åkte jag frittfall för första gången.. jag typ grina hela vägen upp och skrek som en galning hela vägen ner!.. sen typ när jag klev ur så typ skakade jag i hela kroppen!..
och så åkte jag insane igen.. och förra gången typ grina jag hela den här gången satt jag och asagarva och bara " varför grät jag förra gången det här är ju asakul! :D "
och innan jag drog till stockholm slagga jag hos jennie vi hade så sjukt kul! :D
och så kolla vi på en sräckfilm.. asså den va inte läskig nånstans utan den var bara hemsk så man grina! ..
och så kolla vi på all about steve.. den hade typ sämsta slutet någonsin..  !
idag ska jag kanske vara hundvakt hos min syrra med jennie! :D
ajja nu ska jag gå och göra i ordning mig ;)
tänkte jag kunde slänga in nån bild från stockholm.. :)
Jag och Amanda posar! :)
jaa.. jag tror typ att jag är snygg elr nånting! ..
Familjen Isberg posar förutom anton och elin! :)
Anton fick oxå vara med :)
todiiee alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0