fitgirl.

Jag har käkat typ 2 cupcakes så jag kände mig verkligen inte i fit form så jag smsade cajsa och vi drog på en riktigt långpromme.. det var hur skönt och kul som helst och var verkligen skönt och bara snacka ut lite ! :D
Nu sitter jag och kollar på lite bloggar osv osv..
Imorgon har vi sovmorgon till halv elva sååå skööntt!!!! nu funderar jag på att göra en kopp te och bara sitta och chilla ..känns på nått sätt som om att jag kommer bli sjuk snart.. jag är jävligt snorig men inget annat.. det är väll nått jag har fått för mig!
ajja vi kanske hörs senare..
kys åk godbaj <3

Kommentarer
Postat av: emilia westling

ralph loren :)

2010-08-26 @ 22:09:12
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0