hundvakt.

Hacon alla! :)
nu är jag klar... elr nästan.. jag har inte fixat håret än, men det går snabbt ( för dom som bryr sig )

iaf så fick jennie inte vara hundvakt så jag får väl la bli ensam dåra.. menmen Bästa King Erik har laddat ner en film till mig som jag kan kolla på när jag kmr!.. :)

Min outfit today :
( kmr inga bilder för jag har inte system kameran hemma och jag pallar nt springa och leta efter nån usb sladd till min mobil )
iaf..
tröja från weekday..
byxor från h&m..
och ett par converse..
det var väl typ allt? ...

Ajja 100% att det kmr ett inlägg till.. eftersom att jag inte kmr ha nånting att göra.. ska vara ensam tills tyo 02:00.. så jag garanterar! :)

kys&kjam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0