jävla munkjävel.

HEJJJ SAN ALLA HHH´S :) ( bara jag och jennie som fattar typ )
kan ju börjar med att förklara rubriken.. jag var typ sjukt sugen på nått gott och då hittade jag en munk i frysen så jag värmde den i mikron och sen typ när jag börja käka och kom till den där typ hallonsmeten brände jag sönder hela min mun.. jag råkade värma den lite för mycket.. -.-
iaf gårdagen var bara ett stort HAHA! :)
ska inte gå in på det för mkt är lite privat men asså fyfan vilken kväll den tackar jag för jennie,cajsa och melina! :) <3
fast kan ju säga att jag,jennie och cajsa var hemma hos min syrra först och så kollade vi på film,en liten del av det privata och så vi hitta en chokladsås jag råka spruta i cajsas öga för jag är så jävla darrig på min händer och så skulle jag hälla i hennes mun,, jaa det gick ju sådär om man säger så.. kmr en bild sen kanske..
iaf sen drog vi hem till jennie och kolla på en till film sen började allt.. asså jag säger bara en sak HHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH & "FLIRTSMILISAR" ;)
haha nu vart ni allt lite nyfikna va? :P
ajja nu ska jag duscha .. så hejdååååå ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0