kulkul.

Hej alla kanske man ska börja med elr nått sånt!...
Iaf idag har har det inte hänt så mkt.. skola än så länge typ bara..
fast i slutet på spanska lektion så börja brandlarmet gå.. falskalarm.. men det bästa med allt var att det var en as porrriiiggg brandman där.. kanske ska fixa så att man får fler falskalarm, haha.. nerå men han var 7kt porrig iaf.. : )
Sen typ när jag kom hem bakade jag cupcakes med julia, jag var teaster det brukar jag få vara när hon bakar.. det är 7kt kul och 7kt gott : )
sen så torkade jag några av våra fönster som mamma har bett mig om i några dagar nu.. ett av fönstrena vart hel flammig och så men pallar nt säga nått till mamma hon får märka det själv! : P
dagens fail:
När jag skulle hälla ut vattnet som jag hade torkat fönstrerna med, så skulle jag hälla det i toaletten.. så jag går in med hinken i badrummet och börjar hälla plötsligt ser jag nå limegrönt flyga ner i toaletten och bara försvann då kom jag på att jag inte hade tagit ur trasan jag hade torkat med så... nu är den borta för alltid... asså vadå typ fail elr vad !!
Ajja nu ska jag nog vara med cajsa och hitta på nått kul..  : )
kys åk godbaj <3

Kommentarer
Postat av: Adela=)

Hahaa asg på failen!XD<3

2010-08-27 @ 13:18:02
URL: http://gordonstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0