skolan&övrigt.

Hej alla!
Tänkte säga att första dagen i skolan var rätt chill vi kollade på film .. "into the wild" elr nått sånt!" :P
Och idag var det inte häller så drygt.. vi tog skolfoto det var inte så kul.. Ida börja grina det var bara 7kt och kul.. orkar inte förklara menmen..
I tisdags efter skolan drog jag,mamma och pappa till kupolen.. jag köpte ett par jeans,ett linne och en kofta/bolero och en present till clara som fyllde år i måndags .. Nån dag här framöver ska jag ner och köpa present till ida som jag inte gjort än... :S
Iaf kommer inte ha tid att sitta vid datorn idag... ska städa och packa till imon för då ska vi till idre med klassen och fjällvandra.. SÅÅ KUUL!! fast ne..
kommer hem typ 20:00 imon så blir dåligt med uppdatering.. puss puss
Tänkte att jag kunde slänga in en bild iaf..
Jag och min bästa lekkamrat Cajsaaa!! :) <3
kys åk godbaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0