STOLT

huubree! *
Tänkte säga att jag har bestigit städjan!!
Iaf vandringen igår var både kul,tråkig,dryg & grym.. måste ju iaf säga tack för dagen clara,alice och emmy <3
Och fick reda på idag att jag har kommit in på raggan nu.. så nu går jag commercial,ragga och street .. :D
har blivit nått problem med jazzen men har snackat med Helena så vi ska fixar´t! :P
Sitter nu och lyssnar på kung av sand senare vet jag nt vad som händer lutar mot att kolla på film hos syrran men vet inte riktigt än.. imon ska jag på bio iaf :P
Image bomb!
  1. Städjan
  2. Städjan
  3. Städjan
  4. Städjan
  5. Städjan
  6. Städjan
  7. Den här stenen ligger exakt uppe på toppen på städjan!!
  8. Ben n´ jerrys phish food
  9. Hemma hos min syster och jag skulle hälla chokladsås i munnen på cajsa men jag är så jävla darrig på mina händer så det gick ju sådär :S
  10. Cajsa ramlade av gundbrädan när hon var lite lullig dåreaa!
  11. Jennie i lekparken lika lullig hon mee!
  12. Dagen efter.. nästa lika lulliga nu som då!
  13. Vandrar med Erik
  14. -ll-
  15. Cajsa efter vandringen
  16. Jag töntar efter vandringen
  17. Cajsa fotar!
Kys åk godbaj <3

Kommentarer
Postat av: Cajsa the spånberg

Nämen herregud conne snygg bild, elr inte;()<3

2010-08-23 @ 07:23:52
URL: http://jenniiiearcari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0