When i wake up in the morning.

Morrrn alla! :)

Somnade vid typ halv fem elr kvart i har faktiskt ingen aning..

Jag satt för mig själv i 30 minuter och bara grääääät, asså The last song den var hur sorglig som helst men ska se den snart igen med min syrra som var på krogen när jag kolla på den.. Det är verkligen ett tips till alla som vill se en bra film! :)

Ajja har hunnit vart ute en långpromenad med syrran och hennes hundar idag, nu sitter hon,jag och milan och kolla på räddningspatrullen :) .. snart kommer miriam tror jag ! :)

Fick nyss reda på en ganska kul grej ! :P 
Men det tänker jag inte ta upp här :P

  
Cleo & Esmeralda <3


Kys åk godbaj <3


Kommentarer
Postat av: carro

Aww,vad söta! =)

Ska du göra idag då? :)<3

2010-08-12 @ 16:32:20
URL: http://carrrooohhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0