bad update

... haha, den där rubriken har ni nog sätt många gånger..
Har faktiskt inte kunnat uppdaterat för jag har inte varit hemma på hela helgen, eftersom jag har haft dansuppvisning och jaa, det gick as bra och det var as kul!! Några bilder kommer nog från Cajsa kamera nån gång i framtiden, fast bara kanske !
Haha, ni undrar säkert vad jag gör på tredje och fjärde bilden.. Det är så att man säger ett ord, har ordet på tungan men kan inte komma på vad det är!.. så får man jätte roliga läppar!  och sista bilden.. seriöst ser ut som att jag typ pussar min arm samtidigt som jag luktar mig under armarna... Och nej, det är inte hår jag har under armarna... jag har torr deo som man blir vit av och tidigare har jag haft på mig en svart college tröja som luddat av sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0