♥ Dag 11 – Mina syskon

Såg nu att jag har hoppat över typ 4dagar, moggittt...

Men nu tänkte jag hoppa tillbaka några dagar och berätta om mina syskon!
Här är syster Elin !
Hon är 24år gammal och är född 6 Oktober 1986. Hon är tillsammans med en kille som är fett cool och heter Erik! Elin är dansare och är grym på det, hehe :D Elin och Erik har två hundar tillsammans som heter Cleo och Esmeraldra. Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva förutom att hon är världens snyggaste,underbaraste och man kan prata om vad som helst med den här människan, alltså en sån syster som alla vill haa, och JAG har en !! :D
Här är syster Amanda !
Hon är 21år gammal och är född 2 November 1989. Hon bor i Norge med sina kompisar och jobbar i en liten leksaksbutik som hon stormtrivs i. Jag vet inte riktigt vad hon gör på fritiden i Norge, men nu när hon kom hem idag så berätta hon en massa och dom verkar ha asa kul där iallafall! Många av kompisar och släkten säger att jag och Amanda är sjukt lika och jaa, faktiskt är vi ganska lika både i beteende och i utseende och då har ju jag en j**la tur iallafall eftersom hon är så galeeeeet snyyyygggggg och helt underbar och henne kan man också snacka om allt med !! :D
Här är min syster Julia !
Hon är 20år gammal och är född 14 April 1991. Hon är tillsammans med sin sjukt långa och roliga kille Roger och dom har inte nån hund minsann, haha. På fritiden tränar Julia på må bättre och jaa, det resulterar i att kvinnan har sjukt fin kropp och ser ut som en gudinna! Julia är världens öppnaste männsika och hon är som en liten psykolog, lixom en dag kanske du mår lixom skit dåligt över hur du ser ut, då kan man ringa Julia och så får man värsta "peppen", kallas det så? ajja ni fattar nog vad jag menar.. så känner man sig som värsta snygg människan efter så det är fett chill ! :D och hon är också underbar och helt snygg och helt grymt bäst! :D
Här är min bror Anton !
Han är 18år gammal och är född 6 November 1992. Han är typ asa cool och roligaste eveeer, han och jag brukar låtsas slåss och typ fajtas med varandra och det är as kul, asså mina kompisar står typ och gapar och ba typ "vad i helvete händer? " men då är det bara jag som ligga mosad på marken osv osv.. haha ..  Nu kanske det låtar som värsta "elaka" brorsan men asså han är helt underbar och bryr sig så mycket om en att man blir varm i hela kroppen :)
Här är min lillasyster Vera !
Hon är 11år gammal och är född den 31 Juli 1999 eller 1998, jag är inte så bra med sånt här ..
På fritiden sjunger hon mycket och umgås med sina kompisar och är bara allmänt sjuk !
Hon är grym på att sjunga och har världens röst! Jag skulle vilja lägga ut nått när hon sjunger nån gång men då skulle jag nog åka på spö av henne, hehe ;P Hon är också helt underbar och en riktig snygging ;)
Här är min lillasyster Lydia !
Hon är 9år gammal, tror jag.. är iallfall född 30 Mars 2002. Hon är så sjukt mongo så det är galet värre alltså hon är så konstig och här i familjen tror vi att hon är typ importerad från en annan planet, alltså hon kan komma med så sjuka saker ibland så alla bara blir sittandes och bara typ gapar.... Men hon är en riktig liten skönhet som är lite underlig men man vet ju aldrig hon är ju fortfarande liten .. :D

Jag har även en till bror som heter Adam fast han dog när han var 6månader.. jag har aldrig träffat han men han var den sötaste.. nu hittar jag inte bilderna på han så kan inte visa men, nu vet ni det om ni inte visste det ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0