♥ Dag 3 - Mina föräldrar

Det första jag vill säga att jag har världens underbaraste föräldrar och jag älskar dom ♥
Min mamma heter Ulla Carina Isberg, ogift heter hon Wijk i efternamn. Hon är 49år gammal.
Hon är född i här i Falun och vad jag vet så har hon alltid bott här. Min mamma är utbildad frisör
och har jobbat på lasarettet i 27år hon började när hon var 15år gammal. Sen började hon jobba
på olika frisersalonger och har även ägt en själv som hette " Fagero´s Dam och Herr frisering " eller
nått sånt var det..
Sen har min mamma jobbat med graft handikappade, men nu varit sjukskriven senaste året/n för skada i
ryggen.. Vad jag vet tycker min mamma jätte mycket om barn, att pyssla och snickra och sånt. Och hon har
alltid velat jobba som barnmorska.
Här är min mamma och våra kompisars barn, Amanda!
Min pappa heter Lars Ingemar Isberg. Han är 48år gammal.
Han är född och uppväxt här i Falun han också. Min pappa är utbildad lärare och har också jobbat på lasarettet, det var där mina föräldrar träffade varandra. Nu jobbar han som lärare och har gjort ett ganska bra tag. Dom senaste åren har han jobbat som lärare på Främbyskolan. Vad jag vet tycker min pappa om musik och är trummis i bandet P-floyd som många känner till och i ett till band som heter Daddy cool.
Min pappa är han med glasögonen !

Kommentarer
Postat av: Natta

Älskar din mamma!! Fett söt o snäll, o din pappa e asschyst o äger på o spela gitarr i sjunga :)<3

2010-12-15 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0