♥ Dag 7 - min(a) bästisar

♥♥♥Om jag ska vara ärlig så har jag ungefär ... många stycken .. men jag tar dom som vad jag vet iallafall kan lita på :P
Jeeeenniee Arcari, tar vi först och främst!
Här har vi en tjej som är helt underbar,snygg och man kan snacka med bruden om vad som helst!
Vi blev kompisar för 3år sen, eller hur det var? ..
Iallafall jag var ute och sålde pandasaker med Micke och Cajsa tror jag var med också och då kom Jennie och fråga om hon fick vad med och ja, det fick hon sen har vi vart med varandra 24/7 sen dess och ett tag bodde jag typ hemma hos henne! (: .. Sen i när jag började sjuan och hon gick kvar i sexan så slutade vi umgås, dels för att jag fick nya kompisar och hon med.. Men nu när hon har börjat sjuan så umgås vi jämt och ständigt typ!
JAG ÄLSKAR DIG JENNIE ARCARI! Jennies blogg!
Cajsa Spånberg, tar vi härnääääst!
Cajsa och jag har varit kompisar sen vi var små och då menar jag sen vi var små!
När vi typ var bara några månader gamla så gick hennes storasyster och min storasyster ut och gick
med oss i barnvagn osv osv..
Så det hela började väl ungefär på nått sånt sätt ..
Cajsa kan man också snacka om allt med och hon är typ snyggaste och helt underbar hon också ! (:
JAG ÄLSKAR DIG CAJSA SPÅNBÖG! Cajsas blogg!
Clara Wallmark!
Vi har varit kompisar sen vi gick i trean och nu går vi åttan så vi har gått igenom en massa med varandra och hört från den ena historian till den andra!!
Clara är en sån kompis som alla vill ha, precis en sån tjej som har allt en bästa vän ska ha!
Man kan lita på Clara fullt ut och hon är sååååå snyyygg och sjukt underbar och himlans vacker!
JAG ÄLSKAR DIG CLARA WALLMARK! Claras blogg!

Orkar inte skriva om alla men sen har vi ju också alla dom här underbara!!
Nathalie Johansson ♥♥♥♥
Emiliaa Westling!
Evelina Aittamaa!
Alice Finne!
Ida Spånbög!
Eline Schön!
Nu ska jag och Jennie käka hemma friterade pommes frites så hejdå!

Kommentarer
Postat av: evve ♥

du är underbar conne <3

2010-12-21 @ 01:29:05
URL: http://evvea.blogg.se/
Postat av: Brallan

Puss puss!

2010-12-21 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0