lydiiiaa dansar !!!

Min underbara och självklart bästa syster dansar!! :D
Disco:
det är inte jag som lagt upp klippet!! Men skit i det.. det är iallafall min syster längst fram i mitten med rosa tröja med nitar på axlarna!! :D dom typ filmar ingenting på henne men vid typ 0.40 så syns hon hon har långt hår om ni undrar utsläppt.
street:
inte heller mitt klipp... men här står hon längst ut i hörnet längst fram (från deras håll står hon i vänster hörn)!! :D
Om ni inte fattar vart hon står så har hon iallafall grymt långt hår med massa volym och på streeten så har hon nått rosa på den svart tröjan och nå rosa på byxorna.. hon har krusat hår!! :D
enjoooyy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0