dagen.

Vid typ 01;10 kom Elin och Erik hem från krogen. Jag och Clara satt och kolla på tv när dom kom.
Vi gick och la oss vi ungefär halv fyra-fyra.
Vaknade 10;00 och gick ut med hundarna sen kom Elin upp och då kollade vi på film, det tog ett tag att välja film men tillslut bestämmde vi oss för att se "John Tucker must die" ganska rolig och bra film men endå lite konstig.
Efter det så låg vi bara och hade as tråkigt sen skjutsade dom hem mig, för dom skulle äta hos Eriks föräldrar. När jag kom hem satt jag vid datorn med min lillasyster Lydia vi spela typ Farmville & Country life och lyssnade på musik för hon ville det :P
Sen kom Elin och Erik och hämta mig igen för jag ska sova här för imorgon klockan 05;00 ska dom vara med när mina föräldrar och några av min syskon och deras pojkvänner skjutsar min syster Amanda till Norge för hon ska dit och jobba, så då ska jag vara hundvakt och jag hoppas Clara kommer till mig imorgon och ger mig lite sällskap :)
Men just för tillfället sitter jag ensam hemma hos Elin och Erik med deras små hundar och lyssnar på musik, för Elin är på dans och Erik är och jobbar (:

Kommer nog ett inlägg senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0