dålig update.

Dålig update som vanligt....

Sportlov igår, vi var ute på isen med klassen och jag och Emilia åkte spark (mobbat) till främby udde och när vi kom dit var det inte öppet, fett drygt. Vi fick sluta typ vid lunch och då typ gick jag,Clara och Narin en omväg och tänkte gå över Spånbergs gård för det skulle gå snabbare, men det var typ inte nån is där så vi fick typ panik, hahah men vi gick där endå typ as rädda :P
Sen när vi kom hem så typ käkade jag pannbiff och potatismos och Elin,Erik,Amanda,Simon,Julia och Johan sen typ spelade vi kort och käkade glass, sen sov jag och Vera hos Elin och Erik (:

Sen idag vaknade vi och kollade på "Another Cinderella Story" (stavning) sen drog vi hem till mamma och pappa och sen kom en av våra valpar som heter Bella och hennes nya ägare och hälsade på det var jätte kul, men jag missade matchen, men som tur är spelade Erik in den åt mig (:
Sen drog jag hem till Elin och så kollade jag på matchen "city vs. chelsea" Clara kom mitt under matchen och jag skojar inte, det var typ as grym match och man blev typ as nervig, Bridge var sån jävla grym spelare asssååå (:
Sen drog Elin och Erik på fest och jag och Clara är hundvakt åt deras små hundar, och nyss så tog vi en cigg för vi har no life, haha, iaf nu sitter vi och kollar på "Yrrol" Clara har aldrig sett den förut, jag har sett den några gånger men den är as kul (:

kmr kanske ett inlägg senare, haaadeee alla små söta (:


Esmeralda och Cleo <3


Kommentarer
Postat av: E M I L I A ♥

hahaha, fett onödigt att vi åkte till främby udde xd

2010-02-28 @ 19:00:29
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0