gårdagen.

Igår var jag med Clara, Mamma & Lydia på lugnet och badade, det var kul. Sen typ drog vi hem och käkade hos mig, sen skjussade mamma tillbaka mig och Clara till lugnet för vi skulle kolla på Eriks innebandymatch för han hade cup på lugnet, dom vann den matchen, så jag och Clara var typ as glad :)

Sen typ snackade vi lite med Erik efter matchen, sen typ var det två timmar kvar tills nästa match så jag och Clara gick och köpte lite godis i Lugnet caféet. Sen hade vi inget att göra så vi gick till Donken och typ köpte en varsin McFlurry för jag har aldrig ätit det, sen typ medans vi åt gick vi mot Järnet för Erik var hemma och kolla på fotboll så vi gick enda från lugnet till Järnet och precis när vi kom till Järnet så stod Nicklas och Erik på parkeringen så det var bara att sätta sig i bilen och åka upp till Lugnet igen. Sen kollade vi på nästa match med dom och dom mötte värsta horlaget, så tyvärr förlora dom. 

Efter matchen så skjussade Nicklas hem mig och Clara till Clara och sen typ åt jag och Clara pizza och lyssnade på musik, vi var ensamma hemma hos Clara så  vi typ spelade as hög musik och så satt vi uppe till typ 00.00, sen gick vi och la oss för Clara skulle upp tidigt :)

Idag har jag inte gjort nånting men kom nog ett inlägg imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0