kvällen.

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig det hände ingenting typ, det enda i gjorde var att käka godis typ och kolla på tv (..:P)

Ni kanske kommer ihåg inlägget när jag skrev att jag hade fått hem min tofflor jag hade beställt, jag hade ju inte lagt ut nån bild på dom men nu kommer min outfit jag haft nu ikväll. Själv kallar jag den för "sovkläder" :)








ajja, ska ta mer bilder i morgon för det vart inte så bra bilder :)

___________________________________________________________________


Asså jag pallar inte mer, jag fattar inte hur man kan behandla nån så här?
jag vill fan inte mer, om jag bara duger när ni inte har nått att göra eller den
ena av er ska va med nån annan, jag tycker lixom att då får det va.
Det har alltid vart jag och det kommer alltid att vara jag.
JAG HATAR DET HÄR!

____________________________________________________________________

Nu pallar jag inte mer efter den här kvällen så jag tänker typ gå och försöka sova
bort allting och se till att jag får en roligare dag i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0