musik.

Sitter och lyssnar på musik, asså jag blir så glad av att lyssna på musik. Man känner verkligen hur hjärtat börjar slå när man sätter på en låt man blir glad. Det är mitt liv. Man kan sätta på vilken låt som helst och jag bara känner hur jag inte kan sluta att lyssna man bara börjar sjunga med och till slut blir man helt fast. Låt efter låt efter låt. Det hjälper mig, asså när jag är ledsen och sätter på en låt blir jag lixom gladare och kan sitta hur länge som helst bara för att man får nått annat att tänka på, när jag är glad så blir jag ännu gladare. Helt enkelt, musik är mitt liv och ingen kan sätta stopp för det! <3

(texten är säkert wiierd men det är bara för jag inte kan beskriva hur mkt jag älskar det med ord<3)

ÄLSKA MUSIIIIK<3


Kommentarer
Postat av: Adelaaa:)<3

Sjuk sann text asså:)<3

2010-02-05 @ 17:07:02
URL: http://adelaagordon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0