stan.

Hejsan alla! ,

Igår var jag på stan med Evve, vi hade jätte kul. Jag köpte en tröja och la undan ett par byxor.
Efter jag var på stan kom mamma,pappa och Vera och hämtade mig för jag och Vera skulle ta andra svininfluensa vaccinet.

Så idag är jag sjuk, inte så kul faktist. Mamma kom och hämtade mig i skolan sen drog vi och hämta ut mina byxor men nu är jag hemma och mår typ inte bra, men bättre än tidigare iallafall. :)

Kommer nog ett inlägg senare för det finns inte så mycket att skriva om :)





Kunde väll iallafall bjuda på två bilder eftersom jag inte hade nått att skriva om, men man är ju osminkad,ofräsh... Jaa man kan rabbla upp hur mycket som helst. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0