fotboll och dålig update.

Jaa, rubriken säger väl allt eller? ;D

Ska hem till Elin och Erik ikväll och kolla på fotboll,så det är bara att ta på sig tröjan och dra till Erik och se till att vinna igen, är feting pepp ;D

Ni tkr säkert att min blogg är as tråkig att läsa bara för att jag skriver om fotboll hela tiden, men om ni tycker det är så jävla tråkigt kan ni väl sluta läsa den, för det är vad jag skriver om typ :D

Idag var det första dan i skolan efter jullovet som många redan vet. Men vi fick ett as bra schema som man är typ feting glad :D. Fast det hände inte så mkt mer i skolan idag förutom att man fick träffa massa kompisar tex. som Emilia och Evve har saknat dom as mkt under lovet ;D <3

ajja nu ska jag nog ta och fortsätta med mina andra grejer men det kmr nog ett inlägg senare idag, men ni får ha det så bra för det kmr jag ha ;D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0