hah.

Okej nu tänker jag börja det här inlägget som jag alltid börjar mina inlägg dvs. Dålig update :D

Iaf idag är det är måndag idag som alla redan vet iaf så har jag inte gjort nått efterskolan, så det finns typ inget att skriva.

Jo, kom på att i helgen var jag med mitt strössel Cajsa vi typ hade as kul och så kolla vi på film sen id typ 2 på natten kom vi på att vi inte orkade vara inne så vi drog ut och åkte pulka och så träffade vi Alex,Jennie och Micke i typ 2sec för dom vägra komma ut för dom typ låg och sov för dom är rt´s :D
Sen när vi drog in igen var klockan typ 5;00 då kollade vi på en till film och då somna Cajsa och så kollade jag om filmen igen för jag ville varför vet jag inte sen typ somna jag efter det :D

ajja kommer väll ett inlägg imåårn får vi hoppas, haree <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0