senaste.

jaa, som vanligt har jag ju inte skrivit på länge.

iaf kan ju berätta lite om vad som hände på nyårsafton;

hönde inte så mkt under dagen men senare drog jag hem till elin och erik på "nyårsfest" haha kul varee vill jag lova, det var typ jag,erik,elin,julia,johan,mange,mike,g & nic/klas, kanske var nån mer men det kmr jag inte ihåg isf? drack typ 6glas skumpa det var typ godast eveeerrr!!!!! + lite cider. För min del var ju inte det mkt dåe men jaja. Jävligt lyckad kväll varte iaf :D

sen typ dagen efter så hade vi harry potter marathon det var as kul för erik har inte sett nån harry potter film elin hade sett typ nån av doom jag hade sett alla och dom är lika bra varje gång ;)

jag käkade pizza varje dag den veckan men gott som faen äre iaf , hahah ;D 

...

Om ni undrar iaf så drog jag till västerås igår med mamma,pappa,farmor,farfar,vera & lydia så nu sitter jag på hotellet,
jag köpte en jacka, ett par byxor och en stickad tröja det var det enda typ idag har vi oxå gått på stan men då har vi bara gått på typ affärer som farmor kunde hitta nått på så det var tråkigt haha .. :)

imån åker vi hem härifrån men vi ska in på ikea på hemvägen, haha vi gick på ikea på hitvägen oxå men det är bara för att jag har bestämmt att vi ska äta på ikea imån igen för jag vill ha lax, mumma på det :)

ajja nu orkar jag inte skriva nå mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0