amanda.

om exakt 3timmar kommer bästaste syrran hem som har vart i norge och jobbat, har saknat henne så innihelvete!
vi ska typ käka god mat osv.

sen ska jag dra ner på fk. jag fortfarande inte  vilka jag ska gå med, antingen emilia,andreas och marcus elr annie, evve m.f .. jaa det får jag besämma sen hoppas inte den som jag inte väljer blir lessen :S
svårt beslut...


jaa, har vart i skolan idag, som alla andra dagar... aa, iaf så hände det inte speciellt. inte vad jag märkte iaf, heh..
elr joo, vi fick sluta 1timme tidigare för vår no lärare är bäst.


nu sitter jag och lyssnar på musik och kan inte slita mig :/ ...  det är alltid lika svårt.. man typ så här " ja jag ska bara lyssna klart på den här låten" och så kommer typ en till asbra efteråt så man ba " en till.. jag lovar jag ska typ hänga tvätten, som jag ska göra!, och när man tillslut kan slita sig, har redan mor min hängt tvätten och så lackar hon på mig (A)
så den stora frågan är blir det jag elr mor min som hänger tvätten idag ? :P

det kmr bara en bra på rix fm festivalen i kväll så det är ju inte så värt egentligen..  det är bara lovestoned som är bra sen kommer typ anna bergendahl och eric saade men dom suger snåååpp! :D
jag ska iaf inte slösa nå pengar, för jag har inga...

jag vet inte om det kmr ett inlägg sen, vi får se!
vi ses iaf nån gång fram i tiden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0