..

hej alla!
har nt gjort så mkt idag har mest suttit vid datorn och vart ute..
för ungefär 3veckor sen så kom det hit en familj som hade en liten pudel som heter issa och dom berätta att deras andra hund som var en whippet hade blivit överkörd för typ 2dagar sen och dom ville då han en valp av oss men då hade vi redan sålt alla.. så dom bestämmde vi oss för att deras hund issa och douglas ska para sig.. så idag kom hon hit eftersom att hon har börjat löpa så nu ska hon och douglas bekanta sig med varandra så nån gång i framtiden så kommer det små pudel och chihuahua blandisar :P
senare idag ska vi nog troligtvis åka till våran sommarstuga som ligger i enviken, ska fundera lite om jag ska dra upp dit idag elr i mon...:P
jag tänkte ha en liten "frågestund" elr äre så man säger??,, haha i dont know!!,, iaf ska jag ha det här på bloggen så nu får ni fråga mig vad ni vill.. och ni kmr få alla svar om en vecka för då avslutar jag den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0