ett tag sen.

det var ett tag sen jag skrev, men på riktigt har jag inte haft tid och nt orkat heller!
det har hänt as mycket grejer, festande,chillande,kompisleka m.m så jaa om jag skulle skriva om allt jag gjort så skulle det ta typ 5tim och skriva detta inlägg.. så jag bestämmer mig för att skriva om vad som hänt idag..
typ vaknade halv 12 / 13 eftersom att jag typ somnade vid 06:00 .. vi kollade på tv.. sen drog vi till läroverksparken där julia och dom hade balen och gud vad alla var vackra elr dom flesta iaf vissa såg ut som om dom hade typ tagit en gardin och virat in sig i .. julia var i alla fall superhet!!! typ en blodröd klänning och skyhöga klackskor.. det kmr bilder!
imorgon börjar showskolan så det här blir nog mitt sista inlägg för dagen och kan hända att det blir lite dålig uppdatering den här veckan :P
men vi ses, lovar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0