heh.

peace in!
heheh, känner inte att jag skrivit på länge..

iallafall så var skolan idag fett chill tills... ja tänker inte säga vad för då blir det säkert ett jävla liv!
ajja,, jag och annie hade sjukt kul och satt och köta på massa killar, det är alltid lika kul och trevligt. :)
sen kollade jag,annie och thilda på evves och idas idrott eftersom att dom valt det på elevens val och vi andra hade ingen. vi fick gratis festis av jannis,  jag vet han älskar oss.. hehe, skoja lite.. sen drog jag,annie,thilda,evve och bamba ner på stan. Det var as kul och annie tyckte att hon såg ut som ett jävla tält (med svennemorsan dialekt) i ett linne hon prova men det tyckte inte jag, haha... :D

nu har jag försökt men jag lovar jag ger inte upp! <3
bara vissa som förstår! :D

hehe,, jaa det var väl allt :)
peace out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0