porrporrporr.

asså rubriken säger alltt!!!
Idag i skolan så satt jag och anniebannie och kolla på pöjkarnaaa när dom spela fotboll UTAN TRÖJOR! asså shit vilka magar alla har!! :O :O ME LIKE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
hehe,, jag och annie dog lite !
sen har jag och annie lekt i skolan idag, det var kulkulkul! :D ♥
nu siitter jag och lyssnar på bästa spotify playlist´n som jag fått tag på!! :D
och en till kul som hänt idag är att jag har köpt min p&l biljett! :D  ♥

idag i skolan hade vi iaf svenska prov.. lätt as hell!
man gjorde ett prov i en grupp på 4pers.
det dryga var att under provet skulle man dra till cg och hämta ut pant.
vi skulle hämta ut 18kr.
men vi är smarta så vi drog hem till elliot och han fixad cash så vi satt hemma hos han och lana dator! :D
Annie kom dit sen oxå det var as kul :D

kmr nog ett inlägg senare :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0