dagen.

Idag har det inte hänt så mycket, bara en vanlig måndag om man säger så..

Julia, Johan och Ronny/Ronnie?, skit samma iaf hämtade mig i skolan den drog vi till k-viken och Julia och Johan klippte sig :)

Sen har det mest bara varit dator för mig, hehe.. Var inne på nån sida och hittade spelet beuty resort eller nått sånt och det typ spelade jag när jag var mindre så jag nötade ut hela det spelet, datanörden conne ;)

Imorron fyller bästa lillasyster Lydia 8år, shiet vad tiden går snabbt asså... :O

'

Nu ska jag plugga lite engelska och skriva på ett inlägg på den andra bloggen så får väl säga godnatt för dagen :)


Kommentarer
Postat av: Adelaa=)

Fan va söt!=)<3

2010-04-14 @ 20:01:54
URL: http://adelastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0