Dagen.

Förlåt att jag inte uppdaterade igår men det var för att internet funkade inte...

Iaf idag var Jag,Pappa,Julia,Lydia & Vera och badade på Aquanova, det var kul.
Efter det åkte vi och käkade Mc´Donalds själv så tycker jag inte om hamburgare men jag såg på reklam igår om nån "New York Supreme (stavning)" och den såg ganska god ut så jag provade den idag och den var faktist helt okej (:
Och sen drog vi till farmor och farfar och fikade man var typ helt proppmätt det kändes typ som att man skulle rulla därifrån:P

Men nu måste jag lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon, måste göra i ordning mig, ska och bowla (:

kom ihåg att kolla in min andra blogg oå , musiiiconne.blogg.se  (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0