hahaa.

Asså det var typ 2veckor sen jag var inne, jag orkar fan inte med att blogga... På påsklovet kommer det bli minst 2uppdateringar varje dag, för då har man inte skola och läxor och så har jag ju dansen och pianon oxå för er som inte visste, men jag ska försöka bli duktigare jag lovar (A

I helgen eller nångång nästa vecka kommer det komma massa bilder eftersom jag har tagit massa bilder och sånt eftersom min syrras digitalkamera är hemma nu (;

Nu måste jag gå och göra i ordning mig för jag ska hinna äta innan dansen och det kommer nog ett inlägg ikväll innan jag lägger mig på båda bloggarna... Men jag ska oxå försöka att tjäna lite pengar eftersom jag ska köpa en outfit på stan imorrn !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0