haluuu.

Hejsan alla!,

Har typ inte gjort nåpting idag förutom att vara hundvakt igen som ni kanske redan vet och så har jag typ bara kollat på tv och suttit vid datorn. Vid typ fyra-tiden kom Clara och hon hade med sig en pizza (Dallas) som hon bjöd på, så hon och jag käkade pizza, tack älsklingen <3
Och vi har typ inte gjort nått mer än det förutom att gå ut med hundarna då :P
Sen kom Elin och Erik hem från Norge och dom kom typ hem i 20min sen kom Simon och då drog dom till Pitchers(stavning) så dom kommer väll hem inatt nångång, så jag och Clara får vara ensamma ikväll igen (:

Imorgon ska jag vara hundvakt igen, nu börjar det bli lite drygt,haha ^^. För då ska Elin,Erik och Simon dra till Stockholm, har no idea varför dom ska dit, dom sa typ att dom bara skulle dit och vända, men dom skulle tydligen shoppa och skit oxå. Och Clara berätta för mig att innan 15:00 imorgon skulle hon dra till polisstation för hon ska hämta nån cykel sen ska hon typ rida och då ska jag få sita ensam här som idag och det var typ det tråkigaste ever... ^^ .. Iallafall så kommer nog Petter hit och kollar på film med mig och Clara. Och jag måste ner på stan nångång under dagen, så mamma får komma med pengar, haha låter värsta bortskämd, men jag är långtifrån det för sen kommer jag få jobba för dom pengarna :P

Ajja får se hur det blir imorgon, det kommer nog inget inlägg senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0